poniedziałek, 25 lutego 2013

Weź udział w konklawe. Adoptuj kardynała.

Dowiedziałam się dzisiaj (od naszej Beatki K.) o pewnej niezwykłej akcji modlitewnej za uczestników zbliżającego się konklawe - 'Adoptuj kardynała'. Dzielę się z Wami, bo uważam ją za ogromnie cenną i  niosącą dużo nadziei Kościołowi i światu. Od nowego papieża tak wiele przecież będzie zależało...

Szczegóły TUTAJ. Zachęcam serdecznie!
Ja 'mam' kardynała Paula Josefa Cordesa z Niemiec.
Modlę się o mądry jego głos podczas konklawe.




2 komentarze:

  1. Też się włączyłam i....kardynał włoski. Będę się zatem modlić za wstawiennictwem "mojego" Rosminiego, który był przyjacielem papieży i kardynałów, a los Kościoła był mu bardzo drogi. Myślę, że ta akcja to też dobry sposób, żeby poznać bliżej sylwetki hierarchów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Kazimierza Nycza.
    dddak

    OdpowiedzUsuń