piątek, 1 marca 2013

Radość w Chrystusie!

"Dziękuję za waszą miłość i wasze wsparcie. Obyście, stawiając Chrystusa w centrum waszego życia, mogli zawsze doświadczać radości!" 

Tymi słowami pożegnał się wczoraj z nami Benedykt XVI. Wielki Papież naszych czasów.  
Do zebranych w Castel Gandolfo powiedział (TUTAJ): "Drodzy przyjaciele. Jestem szczęśliwy, że jestem tu z wami kontemplując piękno stworzenia. Czuję się z wami bardzo dobrze i dziękuję za wasze wszystkie dobre uczucia. Wiecie,
że odwiedzam was w innym charakterze niż poprzednimi razy. Jeszcze do godz. 8. wieczorem jestem dla was Papieżem, ale o 8. – jak wiecie – rozpocznie się zupełnie nowy, ten ostatni etap mojego pielgrzymowania po ziemi. Chciałbym jeszcze poprzez moje serce, moją miłość, moją modlitwę oraz refleksję teologiczną służyć nadal Kościołowi. Kroczmy razem dalej dla dobra Kościoła i ludzkości. Dziękuję wam za wszystko. Z całego serca udzielam wam błogosławieństwa. Niech błogosławi was Bóg Wszechmogący, Ojciec i Syn i Duch Święty. Dziękuję wam wszystkim i życzę dobrej nocy"


 W kościele rozpoczął się okres Sede Vacante, który będzie trwał do wyboru nowego Papieża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz