niedziela, 26 maja 2013

Słowo Boże na niedzielę - J 16,12-15

Niedziela Trójcy Świętej.
"Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz [jeszcze] znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek usłyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi. Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. Dlatego powiedziałem, że z mojego weźmie i wam objawi".
__________________________________

Duchu Święty,
prowadź mnie do poznawania Prawdy.
Do głębszego poznawania Boga.
Wprowadzaj w głębszy wymiar życia.
Ty jesteś moim Nauczycielem.

Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu.
Teraz i zawsze!
Amen!
__________________________________

Piękne rozważanie o Trójcy Święte,
pt.: "Trójca Przenajświętsza, czyli TAJEMNICA Tajemnic..."
znajduje się na blogu Zuch Boży TUTAJ.
Zachecam do zaglądnięcia.
__________________________________

Wszystkim Czytelnikom życzę pięknej niedzieli.

I zachęcam do dzielenia się swoją refleksją w komentarzach.


2 komentarze:

  1. Dziękuję za skierowanie na stronę blogu Zuch Boży, tam pięknie opisana ikona Trójcy Świętej.
    Ojciec przedstawiony z domem - nawiązanie do prawdy o tym , że Bóg przygotował dla nas miejsce w niebie.
    Syn-Jezus przedstawiony z drzewem - przypomnienie, że przez drzewo krzyża Jezus nas zbawił, ocalił.
    Duch przedstawiony ze skałą - przypomnienie, że Bóg daje życie, nawet ze skały może polecieć żywa woda.
    Boże daj nam pragnienie poznania Ciebie i życia w społeczności z Tobą!
    Monika W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także spodobał się Zuch Boży. Dobre rozważania tam są.

    OdpowiedzUsuń