poniedziałek, 4 listopada 2013

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Jak co poniedziałek zapraszam wszystkie Dzielne do naszej wspólnej środowej modlitwy nowennowej. W swoich parafiach, w swoich kościołach gromadzimy się, by modlić się za siebie nawzajem, By powierza Maryi - najdzielniejszej z niewiast - wszystkie nasze sprawy oraz sprawy wszystkich kobiet przyjeżdżających na comiesięczne spotkania DN do Krakowa, Warszawy i Wrocławia (więcej o spotkaniach TUTAJ).

Dzielne Niewiasty to ruch, który powstał przy Sanktuarium Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Krakowie na Podgórzu. Jesteśmy szczególne wezwane do tej modlitwy. Polecamy Maryi także wszystkie intencje pozostawione na blogu w komentarzach. Jeśli jest coś, co trapi Twoje serce - napisz. Będziemy się modliły także za Ciebie.



29 komentarzy:

  1. O spotkanie mojego wspaniałego męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja proszę o takich wspaniałych mężów dla wszystkich Dzielnych Niewiast, które jeszcze nie są zamężne;)

      Usuń
    2. Niech Matka Pięknej Miłości uczy nas zatem stawać się pierwsze wspaniałymi kobietami:) MZ

      Usuń
  2. Maryjo Ty wiesz, co jest w moim sercu. Ty wiesz jakie mam pragnienia i tęsknoty. Z ufnością przychodzę do Ciebie. Wysłuchaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za Marzenkę i Józka - o umocnienie i światło Ducha Świętego

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo ofiaruję Ci dzisiejszy dzień i inne równie trudne... Składam CI w ofierze wszelkie trudności i problemy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Matce Bożej polecam zbliżające się Podkarpackie Forum Charyzmatyczne oraz sprawy naukowo-zawodowe moje i Arka. MZ

    OdpowiedzUsuń
  6. Matce Bożej polecam moją rodzinę i proszę o pomoc w rozeznaniu ważnej sprawy dotyczącej naszego życia. Proszę także o światło dla mojego taty w sprawach, które przez główne media są przedstawiane inaczej niż w rzeczywistości.

    Ania A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maryjo, proszę Cie i Miłość gdy w sercu raczej złość i gniew! Proszę pomóż błogosławić osobom, z którymi czasem ciężko żyć! Wyrzekam się rodzącej się w sercu nienawiści. Proszę wyzwól mnie z pokus do grzechu ciężkiego! Maryjo naucz mnie jak kochać mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o modlitwę za zmarłego Krzysztofa, Ninę, Anastazję i Leonarda o radość wieczną przy Bogu oraz za dusze w czyśćcu cierpiące.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko daj rozeznanie, prowadź, błogosław
    KW

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Proszę o modlitwę, albowiem mam wielki problem- brak pracy. Niestety jestem w grupie nauczycieli, którzy stracili pracę . Rzeczywistość jest bezwzględna.
    Od niedawna napotkałam blog DN i te treści troszkę dają mi siłę.
    Myślę, że podczas tych spotkań comiesięcznych mogłyby się znaleźć takie treści, jak: asertywność w pracy, jak radzić sobie z mobbingiem, jak odnaleźć się w tak trudnej sytuacji jak ja obecnie.
    Jola z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zatem o modlitwę, aby Pan Bóg postawił na naszej drodze osoby, które w dobrym duchu mogłyby takie warsztaty poprowadzić. Myślę, ze skoro jest taka potrzeba i pragnienie, to prowadzący też się znajdą.

      Usuń
    2. Może ten wpis i komentarze Ci pomogą, MZ
      http://dzielneniewiasty.blogspot.com/search/label/Praca%2FBezrobocie

      Usuń
  11. Matko Boża proszę Cię za duszę mojej mamy o pokój wieczny, proszę Cię Niepokalana Dziewico o rozeznanie Woli Bożej co do dalszej drogi mojego życia, Ty znasz nasze problemy i trudności, Tobie się oddaję i zawierzam oraz tate i całą moją rodzinę , bliskich, znajomych i każdego, kogo stawiasz na mojej drodze oraz dzieło DN i kapłanów
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Nieustającej pomocy, proszę za dusze w czyśćcu cierpiące, okaż im swoje miłosierdzie,
    Proszę o światło Ducha św dla mojej córki, mądre wybory, ukończenie studiów, znalezienie pracy.
    Proszę o pojednanie w rodzinie. Maryjo oddaję Tobie sprawę mojej renty, prowadź nas .
    dziękuję za wszystkie łaski które od Ciebie Matyjo otrzymuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko ty znasz co w moim sercu ,Proszę Cie Maryjo o siły dla Janusza w poszukiwaniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Nieustającej Pomocy proszę Cię o siły w pokonaniu obecnych trudności i zaakceptowaniu mojej drogi życia. E.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Nieustającej Pomocy, proszę w intencji listopadowego spotkania Dzielnych Niewiast w Krakowie
    ms

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o potrzebne łaski i opiekę MBNP dla mojej Mamy Elżbiety w dniu Jej imienin

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Nieustajacej Pomocy prosze o laske doswiadczenia Bozej Miklosci dla mojej corki Agaty

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Nieustającej Pomocy proszę o zdrowie dla Joli, oraz o wszystkie dzielne, które będą na spotkaniu listopadowym, zwłaszcza o prowadzące i te, które nie mogą być...

    OdpowiedzUsuń
  19. proszę o modlitwę, przez wstawiennictwo najlepszej Matki, za mojego kierownika i spowiednika (już od 10 lat), który miał udar. Bardzo martwię się o niego. O siły i umocnienie w cierpieniu dla niego i o powrót do pełni zdrowia, jeśli taka jest wola Pana.
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę o uzdrowienie z choroby nowotworowej dla Wandy, wypraszaj potrzebne łaski dla jej rodziny i bliskich, dodaj sił.

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę o łaskę zdrowia dla Tomka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Boża Nieustającej Pomocy miej w opiece nasza rodzinę, pomóż w Tobie znanych sprawach, proszę o łaskę zdrowia i pomoc w ukończeniu studiów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Maryjo, Królowo Nieustającej Pomocy dziękuję za łaski, które za Twoim wstawiennictwem otrzymałam. Błagam Cię pomóż mi w tym konflicie w pracy. Kocham Cię. AM

    OdpowiedzUsuń
  24. Maryjo proszę o zdrowie dla mnie i mojej rodziny a w szczególności dla mojego taty

    OdpowiedzUsuń