poniedziałek, 25 listopada 2013

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Zachęcam wszystkie Dzielne Niewiasty i Czytelników bloga do przyłączenia się do naszej środowej modlitwy nowennowej.Ta modlitwa to rodzaj naszej wdzięczności za to, że DN powstały. Co środę gromadzimy się w swoich kościołach i powierzamy Maryi dzieło DN, jego opiekunów i koorydnatorów, wszystkie osoby włączające się w przygotowanie spotkań oraz uczestniczki comiesięcznych spotkań DN. Chciałabym polecić modlitwie także Zgromadzenie Najświętszego Odkupiciela (Redemptorystów), które pełni opiekę duchową nad DN - o liczne i święte powołania (pisałam o tej intencji TUTAJ).

Modlimy się także w intencjach pozostawionych na blogu. Za wszystkich, którzy tu zaglądają i powierzają nam swoje sprawy - my powierzamy je Najdzielniejszej z niewiast.
Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami.





19 komentarzy:

  1. Maryjo, proszę o szczęśliwe zakończenie trudnych spraw rodzinnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. o dobre szczęśliwe zamążpójście

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o silę i motywację do życia. O nadzieję silniejsza od rozpaczy i zniechęcenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rozeznanie czy powinnam sie poddać operacji i jesli tak to u którego lekarza

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo, dziękuję za opiekę i wszystkie łaski, proszę o zdrowie dla mnie i moich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo, proszę o łaskę nawrócenia dla mojego brata Grzegorza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mateńko, proszę o łaskę nawrócenia dla mojego brata Grzegorza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża proszę o łaskę zdrowia i pomoc w szczęśliwym zakończeniu trudnych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę o zdrowie dla Tomasza, miej go w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża proszę o zdrowie duszy i ciała, miłość i pokój w rodzinie, zgodę w sądziedztwie i miejscu pracy, o rozeznania powołania, wypełnieie Woli Bożej, pocieszenie...
    A,

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o radość i miłość, zabierz Maryjo to co mnie niszczy,
    daj mi chęci do życia i przebywania z innymi

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o przemianę serc dla moich rodziców, aby w domu zapanował pokój Boży, aby Tato zrezygnował z alkoholu. Pomóż nam Maryjo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo, Matko Nieustającej Pomocy, proszę o zdrowie dla Mamy i o pomoc w dobrym zakończeniu bardzo trudnej dla mnie sprawy. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję za Twoją Opiekę nad nami, polecam Ci moich Bliskich prosząc o wszelkie łaski potrzebne dla nich. Proszę o Twoje prowadzenie w ważnej dla mnie sprawie. E.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boża Nieustającej Pomocy o wyprowadzenie mnie z ciemności, w których się znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Nieustającej Pomocy, proszę o pomoc w ważnych sprawach dnia jutrzejszego
    ms

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Mateńko, proszę o udaną operację dla Haliny i powrót do zdrowia dla niej, o rozwiązanie trudnej sytuacji przy budowie domu Joli i o pomoc w toksycznej relacji międzyludzkiej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę Cię o zdrowie dla moich rodziców i o uzdrowienie relacji między mną a narzeczonym

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękując za dobry wynik badania, Matce Bożej Pięknej Miłości polecam siebie i Arka, naszą przyszłość. MZ

    OdpowiedzUsuń