poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Matko Boża Nieustającej Pomocy, polecam Ci wszystkie uczestniczki spotkań Dzielnych Niewiast, ich rodziny, czytelników bloga. Szczególnie tych, dla których okres Świąt Bożego Narodzenia trudny - smutnych, samotnych, zrozpaczonych. Przytul mocno do Serca Jezusa...

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy jest szczególną modlitwą Dzielnych Niewiast. Ruch ten powstał i rozwija się przy jej Sanktuarium w Krakowie na Podgórzu. Spotykamy się w każdą środę w swoich kościołach i z wdzięcznymi sercami, przedstawiamy naszej Patronce wszystkie sprawy DN -  opiekunów tego dzieła, osoby odpowiedzialne i posługujące oraz wszystkie uczestniczki comiesięcznych spotkań (TUTAJ). Zachęcam do przyłączenia się do tej wspólnej modlitwy.




16 komentarzy:

  1. Maryjo, z Tobą chcę nauczyć się słuchać słów Ojca i wypełniać Jego wolę,z Tobą chcę nauczyć się kochać wszystkich ludzi jak siostry i braci. Maryjo polecam pod Twoją opiekę moją rodzinę, wszystkich moich przyjaciół i tych wszystkich z którymi się stykam i z którymi pracuję. Proszę o zdrowie dla s. Urszuli, uwolnienie mojego brata od alkoholu, o pokój na świecie i w ludzkich sercach. Polecam również Alicję ,o. Pawła , wszystkie DN i tych wszystkich za których nikt się nie modli. Dziękuję za wszystkie otrzymane łaski i za wszelkie dobro jakiego doświadczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pamięć i modlitwę.
      Lb 6,24-26 +

      Usuń
  2. Dziękuję za mijający rok i proszę o opiekę na cały 2014. Polecam Ci Maryjo siebie i moja rodzinę i Dzielne Niewiasty. I dziękuję, ze trafiłam na te spotkania. W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Najświętsza, dziękuję za Twoją opiekę i pomoc w mijającym roku i proszę o Twoją szczególną obecność w mojej rodzinie w nadchodzącym roku, wyproś nawrócenie moim bliskim, szczęśliwy przebieg ciąży dla Anety i Magdy, zdrowie dla nich i ich dzieci oraz tych z nas, którzy chorują tak fizycznie jak i duchowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo, proszę Cie o szczęśliwe rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych. Wspieraj mnie proszę w walce z pokusami do bardzo ciężkiego grzechu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Nieustającej Pomocy proszę Cie wspieraj Elę i jej Najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamo nasza Nieustającej Pomocy, przez Twoje Niepokalane Serce dziękuję Ojcu Niebieskiemu za obfitujący w Łaski Boże 2013 rok i proszę o Miłosierdzie Boże nade mną, rodziną, Dzielnymi Niewiastami, o.Redemtorystami, moją parafią, Ojczyną. Proszę Matko Boża o pokój, miłość, zgodę, zdrowie duszy i ciała, uczciwą godną pracę i wszelkie Boże dobro dla wszystkich wg tego ,czego komu brakuje.
    A.K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża ratuj Wojtka, przyprowadź do Jezusa, uzdrawiaj go, poprowadź, daj mu proszę nowe Boże życie
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maryjo pomóż mi się nawrócić, otworzyć serce Jezusowi, zaufać Ojcu, powierzyć Duchowi Świętemu. Pomóż też abym była pomocą dla innych zagubionych i oddalonych od miłości. M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko moja, dziękuję Ci za troskę tym roku i proszę o dalszą opiekę dla mnie, mojej rodziny, przyjaciół i znajomych. Proszę za wszystkie DN, Alicję oraz Ojca Pawła oraz wszystkich odwiedzających bloga. Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Nieustającej Pomocy proszę Cię o większą wiarę, nadzieję i miłość w nowym roku, opiekę nad moją rodziną, trudne relacje, trudne uczucia... Proszę o wszystkie Dzielne Niewiasty, zwłaszcza te, które przeżywają jakieś trudności w sferze swojej kobiecości i w życiu, o wytrwałość dla Alicji i Ojca Pawła. Proszę o szybką rekonwalescencję dla Mamy Bożenki, o Elę i o wszystkich moich przyjaciół i tych, których spotkałam na swojej drodze... E.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Najświętsza, powierzam Twojej opiece Karolinkę w dniu jej siódmych urodzin. Wyproś jej i jej rodzinie życie w głębokiej przyjaźni z Twoim Synem. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę Cię o łaskę zdrowia i Boże błogosławieństwo dla naszej rodziny, pomóż mi zdać egzamin, pomóż w Tobie znanych trudnych sprawach. Tobie zawierzam rozpoczynający się Nowy Rok, otocz wszystkich płaszczem Swej opieki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża proszę o łaskę zdrowia dla Wandy, miej ją w Swej opiece, dodaj sił w tych trudnych dla niej i jej najbliższych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę Cię Mateczko o zdrowie i błogosławieństwo dla Tomka i jego rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Nieustającej Pomocy wyproś łaskę nieba dla zmarłej w Sylwestra mojej cioci Broni, której Córka Nina odeszła do Pana w sierpniu 2013 roku.
    Dziękuję Ci, Mamo Niebieska, za opiekę przez cały trudny dla mnie rok. Dziękuję, ze wyprosiłaś mi siłę, by przez to wszystko przejść bez większej destrukcji wewnętrznej. Powierzam siebie i moich Bliskich Twemu orędownictwu w Nowym 2014 Roku!

    OdpowiedzUsuń