piątek, 6 grudnia 2013

Przepiękne świetliste pierniczki choinkowe

Już miałam wyłączyć komputer i iść spać, ale w ostatniej chwili zaglądnęłam na bloga "Sztuka mieszka w kuchni". A tam niespodzianka świąteczna. Przepiękne pierniczki choinkowe wykonane własnoręcznie przez Autorkę bloga! (TUTAJ). Podziwiam i ogromnie cenię wszelkie własnoręczne działania (może dlatego, ze sama tak nie potrafię...).  Pierniczkami jestem zachwycona do tego stopnia, że chciałam się nimi z wami podzielić;)


Inne rękodzieło Darii, które równie mocno zachwiało, to przepiękne pudełeczka do pakowania prezentów. Piałam o nich  TUTAJ. W zbliżającym się czasie mogą okazać się bardzo przydatne;)
I to, co jeszcze podoba mi się na blogu Darii, to przepiękne zdjęcia, oczywiście jej autorstwa. Zresztą zobaczcie same;)
Sztuka mieszka w kuchni?
Sztuka mieszka... w nas.

1 komentarz: