poniedziałek, 10 lutego 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Już w najbliższą środę (12 lutego) Dzielne Niewiasty ponownie będą gromadzić się przed ikoną Matki Bożej Nieustającej Pomocy i powierzać Jej delikatnemu kobiecemu sercu wszystkie nasze sprawy, trudności i radości.

Powierzam Waszej modlitwie cały ruch Dzielnych Niewiast, wszystkie kobiety uczestniczące w comiesięcznych spotkaniach oraz osoby odpowiedzialne za organizację i przebieg spotkań DN.
Proszę także o modlitwę za moją mamę, która w najbliższą środę obchodzi urodziny.
Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami!

17 komentarzy:

  1. Maryjo, proszę Cie o pomoc w walce z pokusami. Proszę o opiekę nad naszą rodziną i rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych. Dziękuję za łaski, którymi obdarzyłaś naszą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Boża Nieustającej pomocy dziękuję za Twą dotychczasową opiekę i proszę o pomoc w szczęśliwym rozwiązaniu trudnych spraw, pomóż ukończyć studia i znaleźć pracę. Miej w opiece Wandę i jej rodzinę, dodawaj sił w tym trudnym czasie choroby. Tobie Matko zawierzam moje życie, prowadź mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryjo ,proszę Cie o pomoc w dokonywaniu wyborów , o odwagę w dokonywaniu wyborów,bądź przy mnie i wspieraj mnie.Polecam Ci moich rodziców , dziękuję za ich miłość ,błogosław im w życiu aby zdrowie im dopisywało.Proszę o błogosławieństwo dla rodziny brata .O potrzebne łaski dla mojej cioci Zosi która u której stwierdzono nowotwór proszę dodawaj jej sił w walce z chorobą.
    M.Z

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamo Niepokalano Cudowna Lekarko w chorobach dziękuę za ogrom Łask, Tobie sie oddaję i moją rodzinę, proszę o dar uzdrowienia duszy i ciala, uzdrowienie miedzypokoleniowe dla taty , dla mnie, moich chrześniaków i całej rodziny, proszę także o dobrą uczciwą godna stabilna pracę, pomóż mi odczytać Boży plan co stanu i powolania i wypełnić zgodnie z Wolą Bożą, oddaję CI wszystkie troski, kłopoty, lęki, zranienia, tęsknoty, pragnienia. Proszę za DN i O.Redemtorystów i wszystkimi, którzy o modlitwę prosili, za których zobowiązałam się modlić o potrzebnebne Łaski Boże
    Twoja Czcicielka
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. O piękną miłość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś przypada Światowy dzień Chorego. Módlmy się za wszystkich chorych. Szczególnie za tych, którzy w swojej chorobie są osamotnieni. Uzdrowienie chorych, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję Ci za otrzymane łaski, za dobre wyniki badań mojego Brata.
    Proszę Cię dziś w intencji wszystkich chorych, cierpiących, proszę o zdrowie dla Antoniego, którego czeka operacja zaćmy, proszę o uzdrowienie relacji w naszych Rodzinach, o uzdrowienie duchowe, wspomagaj nas nasza najlepsza Matko w codziennych trudach. Ela

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Najświętsza, nie mam siły pomóż,

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo oddaję pod Twoją opiekę tych wszystkich, do których codziennie posyła mnie Jezus. Proszę o uwolnienie od alkoholu dla Andrzeja, Marka, Jerzego i mojego brata i o wiarę i wytrwałość dla ich rodzin. Polecam również moich rodziców, o.Pawła, o.Piotra, Alicję, Dawida, Ewę, s.Urszulę, Ewę, Marcina,Ewelinę i proszę dla nich o te łaski których najbardziej potrzebują.Maryjo proszę, nie opuszczaj mnie, Bądź gwiazdą, która oświetla moją ścieżkę i prowadzi mnie bezpieczną drogą do Jezusa.

    OdpowiedzUsuń

  10. Tym razem, Mamo Niebieska, proszę tylko w intencji chorych dzieci: za Zuzię, u której stwierdzono powiększajacą się narośl na kolanie.Konieczna jest pilna operacja.Podejrzenie nowotworu. Oraz za dwie 8-mio miesięczne bliżniaczki -Lilianę i Ewę,u obydwóch zdiagnozowano raka oczu , a Lilianie grozi operacja usunięcia jednego oka. Prośba o cud,aby nie była konieczna operacja, ale wszystko wg Woli Bożej. Maryjo z Lourdes, w Światowym Dniu Chorych proszę Cię gorąco razem z bliskim tych dzieci. B

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę Cię o zakończenie mojej sprawy przed Sądem, o światło dla Sędziego, o siły i łaski potrzebne dla mnie, ufam w Bożą Opatrzność i Twoje Matko Boża prowadzenie.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  12. Maryjo proszę Cię o zdrowie dla mojej Mamy, proszę też o rozwiązanie trudnych spraw w rodzinie mojej Siostry. Kieruj moimi dziećmi i daj mi siłę w przezwyciężaniu trudności , które napotykam na drodze mojego życia. Kieruj mną, wspieraj mnie Matko Nieustającej pomocy, prowadź mnie do Swojego Syna.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo, Matko kochana, proszę Cię o spokój ducha i głęboką wiarę dla mojej mamy. Proszę także o mądre, współczujące, pełne miłości serce dla mnie i o siły do pokonywania złych nastrojów i emocji. Ania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maryjo, bądź ze mną w moich ciemnościach, pomóż mi! Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryjo bądź nam Matką. Jezus powierzył nas pod Twoją opiekę. Naucz nas żyć, nie pozwól abyśmy się zniechęcili do naszego życia albo do zycia innych ludzi, choćby nie wiem jak wydawało się nam , że wszystko jest bez sensu. Pomóż odkryć czym naprawde jest nasze życie, odkryć miłość Ojca, Jezusa i Ducha Świętego, pomóż odważnie żyć, odkryć wolę Boga, zaufać Stwórcy.
    Rita

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo, proszę, pomóż mi ogarnąć to wszystko co mnie czeka w najbliższym czasie, Tobie powierzam moją przyszłość. Proszę również za chorych i cierpiących i samotnych. Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. Maryjo, proszę Cię o mądre decyzje i odwagę w pokonywaniu trudności. R.

    OdpowiedzUsuń