czwartek, 27 lutego 2014

Oto zwyciężył Lew z pokolenia Judy!

Drogie Dzielne, znalazłam w sieci coś dla naszych mężczyzn - ojców, mężów, narzeczonych, chłopaków, braci, synów, wnuków, kolegów, etc. - Lew Judy. Z Bogiem po męsku! - grupa mężczyzn działająca od 2007 roku. Na swojej stronie tak się nam przedstawiają:

"Jesteśmy grupą dorosłych mężczyzn. Wędrujemy z Bogiem drogą do pełni męskości. Nasza misja to wzmacnianie fizyczne, psychiczne a przede wszystkim duchowe mężczyzn z naszej wspólnoty Lew Judy i wszystkich mężczyzn. Tak, byśmy przez naszą męskość zbliżali się do Boga, służyli innym ludziom, poznali i przezwyciężyli samych siebie i wolni żyli pełnią serca. By dzięki temu kobiety i Kościół, z którymi się związaliśmy, mogli na nas liczyć i doświadczać prawdziwej Miłości; by osoby, które spotkamy na naszej drodze, mogły zaznawać dobra. Pragnieniem naszych serc jest dojść do Królestwa, które On nam obiecał wraz z tymi których nam powierzył. Obszary działalności Lwa Judy to: Spotkania dla mężczyzn, Męski blog, Rekolekcje dla mężczyzn, Męska Pielgrzymka, Męskie Plutony Różańca, Forum dla mężczyzn, Kanał na YouTube. Zawołanie bojowe wspólnoty Lew Judy: „Oto zwyciężył Lew z pokolenia Judy!”. Zaglądnijcie koniecznie i przekażcie komu trzeba;)


Grafika pochodzi ze strony: http://lewjudy.info/

4 komentarze:

  1. Jaka szkoda, że ja nie mam komu tego polecić;-( Chyba, ze kolegom z pracy, ale nie wiem czy oni tam zajrzą... Dobrze, ze jest takie forum dla panów:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa idea dla panów. Coś w stylu Mężczyzn Św. Józefa. Dobrze, ze są takie grupy tylko dla mężczyzn i tylko dla kobiet. Ja się cieszę, ze mamy Dzielne Niewiasty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, ale oni się spotykają w Toruniu.............. To kawał drogi z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  4. O dzięki za tę informację, już przesyłam link mojemu mężowi. Ewa

    OdpowiedzUsuń