poniedziałek, 17 marca 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej pomocy to wyjątkowa modlitwa Dzielnych Niewiast. Gromadzimy się co środę przed Jej ikoną i powierzamy całe dzieło DN, ojców opiekunów, osoby odpowiedzialne za jego prowadzenie i wszystkie uczestniczki naszych comiesięcznych spotkań w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Modlimy się także wszystkich czytelników bloga Dzielne Niewiasty i w intencjach, które są tu pozostawiane.

Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami.

19 komentarzy:

  1. Proszę za moją mamę, która ma teraz ciężki czas. I o wyzwolenie do życia w prawdzie dla pewnej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o to bym umiała dostrzec sens cierpienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o łaskę uzdrowienia ze zranień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o pomyślne zdanie egzaminu przez Beatę i Olgę.
    Proszę o błogosławieństwo Boże dla mojego męża i rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maryjo, daj taką dyspozycję serca, by w ranach Jezusa znaleźć uzdrowienie, ulecz ból, rozżalenie tych grzechowych ran, których konsekwencje ciągną się tyle czasu. Do ran Jezusa przytulam też moją mamą prosząc o powrót do zdrowia, a także tych wszystkich, którzy prosili mnie o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Nieustającej Pomocy proszę Cię o pracę dla Janusza, prowadź nas w tej relacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamo Nieustającej Pomocy Cudowna Lekarko w chorobach uzdrawiaj proszę choroby duszy i ciała, rany zadane przez grzechy własne i innych, wspomnienia, uczucia, relacje, proszę o uzdrowienie międzypokoleniowe. O te Łaski proszę dla mojej rodziny, dla siebie wszystkich DN i każdego na mojej drodze życia. Maryjo powierzam Ci wszystko, prowadź, osłaniaj.
    Maryjo Królowo Pokoju módl się za nami.
    Twoja czcicielka
    A,

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, wskaz drogę którą mam iść, co mówić, jak myśleć, wszystko Tobie zawierzam, Prowadź Twoimi drogami i daj poczuć Twoja obecność,
    Józefie święty w przededniu Twojego święta, proszę zaopiekuj się nami,
    jako cieśla posklejaj wszystko co się sypie. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo, otwórz moje serce,abym umiała przyjąć dar Nowego Życia-dar, który Jezus daje mi za darmo. Pomóż mi ,Proszę. Polecam też wszystkich, których zraniłam w swoim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko powierzam Ci człowieka z którym się mam spotkać i tą znajomość, prowadż
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Mamo, polecam Ci moich Bliskich: Mamę, która dziś obchodzi swe urodziny i Tatę, któremu patronuje św. Józef. Proszę o pokojowe zakończenie spraw na Ukrainie. O dostrzeganie Bożych darów w codzienności, o uleczenie ran serca, o owocny pobyt Zosi z Wiednia w Polsce, o wiarę, że jestem w stanie nauczyć się grać "Lohengrina", za Dzielną Urszulę i Dzielną Alinę. :-) Jak dobrze, że możemy wspierać się wzajemną modlitwą!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maryjo, proszę Cie o kobiecą delikatność. Abym przy swoim zdecydowaniu nie zapominała, że najważniejszy jest drugi człowiek, który na moją delikatność liczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę Cię w intencji Mateusza z okazji Urodzin, o spełnienie się Woli Bożej w jego życiu, prowadź go i obdarzaj potrzebnymi łaskami, o uzdrowienie relacji w Rodzinie, wzajemnie przebaczenie i pojednanie. Obdarzaj Wiolę swoimi łaskami, pomagaj jej w trudnym czasie, bądź z nami w naszych potrzebach i trudnościach dnia codziennego.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę miej w swej opiece moją Mamę, która obchodzi urodziny, wypraszaj jej potrzebne łaski i dodawaj sił, pomóż rozwiązać wszystkie trudne sprawy Tobie je zawierzam - proszę prowadź nas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę Cię w Mateczko o laskę zdrowia dla Wandy, o potrzebne łaski dla jej rodziny, dodawaj sił w tym trudnym dla nich czasie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Za Elę i Rafała proszę Cie Matko Najświętsza!

    OdpowiedzUsuń
  17. O rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych proszę Cię Matko Nieostającej Pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Moja, powierzam Ci wszystko to, co jest w moim sercu, każdy mój dzień, wszystkie moje troski i radości, ludzi mi bliskich, moją rodzinę i moją ojczyznę. Zapraszam Cię codziennie do mojego życia. Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę o łaskę uzdrowienia dla mojego syna Kacpra, którego serce, umysł i dusza przepełnione są nienawiścią do mnie, bo przeciwstawiłam się przemocy ze strony męża.

    OdpowiedzUsuń