poniedziałek, 24 marca 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

W najbliższą środę nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy. Zachęcam do wspólnego trwania na modlitwie w intencjach dzieła Dzielnych Niewiast i intencjach wszystkich kobiet, które co miesiąc biorą udział w naszych formacyjnych spotkaniach. Polecajmy także modlitwie ojców opiekunów DN i osoby odpowiedzialne za organizowanie spotkań.Ta modlitwa jest naszą siłą. Maryja - najpiękniejsza z niewiast - wstawia się za nami nieustannie i szczególnie się o nas troszczy.

W czasie zagrożenia pokoju na świecie i destabilizacji Ukrainy, prośmy o mądrość, odwagę i poczucie odpowiedzialności dla poszczególnych przywódców państw i o pokój dla ich obywateli.
Maryjo, Królowo Pokoju, módl się za nami.

21 komentarzy:

  1. Witam serdecznie. Jestem mamą 13 letniej dziewczynki, która jest fanką mangi. W odpowiedziach pod Pani artykułem opisałam mój problem. Córka uważa, że jest homo. Dostałam tam dwie bardzo krzepiące odpowiedzi. Nie mniej jednak mam ogromną prośbę mianowicie proszę a wręcz błagam o modlitwę w intencji mojej córki Julii. Jeżeli mam Bogu oddać coś w zamian zrobię to! Ja nie daję już rady dlatego błagam o wsparcie, czuję się tak jakby umierało mi dziecko. Proszę pomóżcie nam. Bóg zapłać!
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę za wszystkich uzależnionych od alkoholu, szczególnie polecam Marka, Jerzego, Andrzeja, Krzysztofa i mojego brata. Uzdrowienie chorych módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maryjo proszę Cię o siłę.Ty wiesz jak mi ciężko. Pomóż mi w tych trudnych chwilach Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza Mamo zawierzam Ci wszystkich, którzy zginęli w katastrofie samolotu malezyjskich linii lotniczych i ich bliskich. Polecam Twej macierzyńskiej opiece moich Bliskich i siebie w dość trudnym czasie, który teraz przeżywam, proszę o ochronę dla wszystkich poczętych dzieci w dniu Świętości Życia oraz o naukę łagodnej obrony przed ludźmi, którzy nas chcą wykorzystywać. Byśmy zawsze zło dobrem zwyciężali w imię Jezusa! Dobrze, że jesteś Ukochana Mamo:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża proszę o laskę zdrowia dla Wandy, miej ja w swej opiece dodawaj sił jej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o wspaniałego męża i o cierpliwość na jego oczekiwanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Nieustającej Pomocy proszę o prace dla Janusza by nie musiał wyjeżdżać , proszę dopomóż , błogosław nas w tej relacji

    OdpowiedzUsuń
  8. MAtko Cudowna Lekarko w chorobach proszę o zdrowie duszy i ciala, uzdrowienie międzypokoleniowe dla Taty, dla mnie i w mojej rodzinie. Mamo pomóż, proszę Cię o pracę uczciwą, godną, godziwie płatną, Ty wszystko wiesz znasz moje troski lęki, problemy zagubienie. Nie wiem, wktórą stronę mam iść, Prowadź Mamo, osłoń, proszę opiekuj się mną , całą rodziną i dziełem DN. Królowo Pokoju módl się za nami
    Twoja czcicelka
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o dobre przeżycie Wielkiego Postu, uleczenie rany duszy, wypełnienie serca Bożym pokojem i miłością, usunięcie z niego żalu i rozgoryczenie i uzdrowienie relacji w rodzinie, oraz przylgnięcie sercem do Jezusa. Jezu, u studni kobiecego serca Ty wiesz sam jakie są pragnienia serca, które jesteś zaspokoić Ty sam, Ty wiesz też o tym sercu zranionym przez grzech, Ty wiesz też o zniewoleniu przez mężczyznę, tak że teraz w sercu nieustanny żal, Niech spotkam Ciebie Jezu jak Samarytanka przy studni, byś uleczył rany serca i dał wody życia, bym już nie pragnęła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo, uzdrów nasze relacje, wskaż drogę, otwórz nasze serca , jeżeli taka Twoja wola, proszę o uzdrowienie, w dniu świętości życia proszę o opiekę dla mojego nienarodzonego wnuka/ wnuczki_ Babcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża powierzam Ci Sylwię , która jutro przyjmuje Sakrament Bierzmowania
    A

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża Nieustającej Pomocy pomóż mi przeżyć dobrze czas Wielkiego Postu, proszę o moje nawrócenie i rozeznanie Woli Bożej w moim życiu.
    Powierzam Ci Błażeja, pomóż mu w trudnym czasie, jaki przeżywa, bądź nam pomocą we wszystkich naszych potrzebach. Uzdrawiaj relacje w rodzinie, pomóż w pojednaniu między ojcem a synem. Ela

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę Cie za Ele i Rafała oraz o zdrowie dla Eli Rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę wesprzyj mnie bym nie zwątpiła, że dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych! Proszę o rozwiązanie trudnych spraw rodzinnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. O dobre przygotowanie i błogosławione owoce rekolekcji parafialnych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boża proszę Cię o zdrowie,Nadzieję. Pociesz. Tobie oddaję moją rodzinę, pracę, strach o wszytko, o przyszłość, zagubienie, a także każdego , komu modlitwę obiecałam, każdego człowieka na mojej drodze
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Boża, prosze Cie za przyczyną błogosławionego Jana Pawła II o Łaskę uzdrowienie słuchu i przyczyn,które ten stan choroby wywołują
    Twoja czcicielka
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża proszę miej w opiece Tomka, wspieraj i wypraszaj potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę Cię Matko Boża o pomoc w zakończeniu trudnych spraw. Tobie zawierzamy, prowadź nas.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamusiu, zawierzam Ci Urszulę i Panią Alinę, za które modlę się od ostatnich spotkań. Proszę, ucz nas pokornego poddawania się woli Ojca. On wszystko wie najlepiej!:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko Boża zawierzam Ci firmę, w której pracuję, Ty nami zarządzaj i pracodawcami, pomóż w kryzysie i trudnościach także tych finansowych, ratuj Matko Nieustającej Pomocy, prowadź, osłaniaj od złego nas wszystkich i nasze rodziny
    A.

    OdpowiedzUsuń