środa, 5 marca 2014

Wielki Post - 40 wyjątkowych dni...

Bądź mi litościw, Boże nieskończony,
Według wielkiego miłosierdzia Twego!
Według litości Twej niepoliczonej
Chciej zmazać mnóstwo przewinienia mego.
Obmyj mnie z złości, obmyj tej godziny,
Oczyść mnie z brudu, w którym mnie grzech trzyma;
Bo ja uznaję wielkość mojej winy,
I grzech mój zawsze przed mymi oczyma.
Odpuść przed Tobą grzech mój popełniony;
Boś przyrzekł, że ta kary ujdzie głowa,
Którą-ć przyniesie grzesznik uniżony;
By nie mówiono, że nie trzymasz słowa.
Chciej mi otworzyć usta moje, Panie,
Bym śpiewał chwałę Twojego imienia;
Jeśli chcesz ofiar, wszak na nie mnie stanie,
Lecz nie tak miłe są całopalenia.
T. wg Ps 51(50) F. Karpiński M.: T. Klonowski 
Do posłuchania TUTAJ 

Daj nam Panie dobrze przeżyć czas Wielkiego Postu. 
Mów do nas i prowadź.
Tak bardzo Ciebie potrzebujemy...


1 komentarz:

  1. Wielki Post to szczególny okres w roku liturgicznym: pokuty, nawrócenia, rozważania Męki Jezusa oraz czynienia postanowień wielkopostnych. Natrafiłam na Koronkę do Ran Jezusa, która myślę że pomoże mi w przeżywaniu Wielkiego Postu.
    Mam nadzieję, że pomoże mi przyłożyć rany mego serca do Ran Jezusa, do tego chyba trzeba cierpliwości i wytrwałości, codziennie ją odmawiać, by serce zranione, chyba przez grzech własny lub przytłoczenie strukturą grzechu świata zostało ukojone i doznało uspokojenia w Jezusie.
    http://de.gloria.tv/?media=529935
    http://www.guadalupe.opoka.org.pl/prowadzmnie/koronka.html

    OdpowiedzUsuń