wtorek, 3 czerwca 2014

Corragio! Odwagi! Nie lękajcie się!

"…ale gdy Duch Święty zstąpi na was, otrzymacie Jego moc i będziecie moimi świadkami w Jerozolimie i w całej Judei, i w Samarii, i aż po krańce ziemi…" (Dz 1,8).

7 czerwca (sobota) przy ul. Zamoyskiego 56 odbędzie się czuwanie przed zesłaniem Ducha Świętego, które poprowadzi o. Paweł Drobot CSsR ze wspólnotą Redemptor. Rozpoczęcie o 21:00, zakończenie Eucharystią o 24:00. Szczegółowy program - TUTAJ.
Wszystkich spragnionych zapraszamy na wspólną modlitwę.
(fot.commons.wikimedia.or g)


3 komentarze:

  1. Duchu Święty czekam na Ciebie z utęsknieniem, przyjdź. Nawadniaj moja pustynię. Napełnij mój umysł i serce. Dodaj mi odwagi i mądrości. Przyjdź.

    OdpowiedzUsuń
  2. Duchu Święty przyjdź i napełnij mnie odwagą i mądrością Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Duchu Święty przyjdź i pociesz mnie. Ja pragnę. Ewa

    OdpowiedzUsuń