poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Na najbliższą środową nowennę polecam modlitwie dzieło Dzielnych Niewiast, wszystkie uczestniczki naszych spotkań, osoby odpowiedzialne za prowadzenie warsztatów oraz o. Pawła - opiekuna DN. Niech Bóg uwalania nasze serca od niepokoju i lęku, napełnia radością i pogodą ducha, czyni nas kobietami wiary i ufności. Byśmy Nim przemienione mogły iść z odwagą w świat i czynić rzeczy, do których nas przeznaczył.

Proszę także o modlitwę za Letnią Międzynarodową Szkołę Ewangelizacji, która odbywa się w Rajskiem. I za wszystkich czytelników bloga Dzielne Niewiasty. Duchu Święty, przyjdź...
Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami.
 (fot. christusrex.brzegdolny.pl)

32 komentarze:

  1. Zabierz Panie lęk z mojego serca i obdarz ufnością w to, że jesteś i prowadzisz. Matko Nieustającej Pomocy, módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  2. Maryjo,proszę o pokój i łaskę wiary w mojej rodzinie.
    Polecam też uzależnionych od alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Nieustającej Pomocy proszę o łaskę dobrej szczerej spowiedzi dla mojego meżą i pracę dla niego

    OdpowiedzUsuń
  4. O uwolnienie od alkoholizmu i innych nałogów mojego tatę oraz o dobrą terapie dla mamy. Dziękuję za Twoją opiekę nad nami Maryjo

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie Matko zawierzam ten czas odpoczynku z J,proszę prowadź nas Amen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powierzam moją drogę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża Tobie się zawierzam, przytul mnie do swego serca, utul ból mego serca, prowadź mnie przez życie i jeśli to zgodne z wolą Twego Syna daj mi poznać dobrego męża.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża Nieustającej Pomocy proszę o szczęśliwe zakończenie trudnych spraw, o błogosławieństwo Boże dla rodziców

    OdpowiedzUsuń
  9. O pokój na Ukrainie,w Iraku i w Ziemi Świętej. Maryjo,otocz swym płaszczem szczególnie dzieci,które cierpią z powodu nienawiści trawiącej serca dorosłych. Daj łaskę przemiany serc zatwardziałych, szczególnie mojemu ojcu,aby miłość kochającej Matki i Ojca pokazała,że wszyscy jesteśmy kochani.
    Dziękuję Ci,Maryjo,że jesteś w moim życiu. Agn.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochająca Matko,w intencji wszystkich tych,którzy zginęli 13 sierpnia 1944r.od wybuchu czołgu-pułapki na Starym Mieście,aby oglądali oblicze Pana. Pokój ich duszy. Matko Przenajświętsza,wypraszaj pokój na świecie. Dziękuję Ci,że przywiodłaś mnie do tego niezwykłego miasta. Agn.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maryjo Tobie powierzam moje trudności, prowadź mnie. Pomóż rozwiązać, to co po ludzku wciąż wydaje się nie do rozwiązania, przytul mnie do Swojego serca Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o modlitwę w intencji Moniki, w intencji Kasi i Jej córek oraz w intencji Bożenki, Jej synów i męża.
    Polecam tez modlitwie wszystkich kuracjuszy Domu Ojca Pio w Radawie, Dyrekcję oraz pracowników.
    Króluj nam Chryste!

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o szczęśliwą podróż lotniczą dla Andrzeja, Doroty i Antoniny. Opiekuj się nimi w czasie ich wyjazdu Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża proszę o Gosię i o jej szczęśliwy powrót z wyprawy alpinistycznej. Proszę o zdrowie i siły dla Ani i Adasia oraz wszystkich, którym obiecałam modlitwę. Również za tych wszystkich, którzy przelali swoją krew w powstaniu warszawskim. E.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryjo, Matko Jezusa, Oblubienico Józefa, Służebnico Pańska proszę o uzdrowienie relacji w mojej rodzinie, uzdrowienie z poczucia krzywdy, przemień zadane rany miłością Bożą, przytul całą moją rodzinę do Serca Bożego.
    Proszę także Matko Boża Nieustającej Pomocy w problemach osobowościowych, trudnościach w odnalezieniu siebie swego miejsca w życiu, poczuciu bycia nie na swoim miejscu, ukój ból serca i daj siłę do przezwyciężenia konstruktywnie przeciwności życia.

    OdpowiedzUsuń
  16. O pokój na świecie, o mądrość dla rządzących, o pokój szczególnie na Ukrainie, o nawrócenie Rosji, o zachowanie świata od wojny

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Mamusiu! Dziękuję za wiele łask jakich doświadczyłam w lipcu. Zawierzam Ci sprawę pokoju na świecie i w naszych sercach. Obyśmy umiały być świadkami Bożej miłości wobec innych, bez względu na to jak oni nas traktują, o łaskę zdrowia dla Asi, Magdy i Marylki, o siły i cierpliwość dla Dorotki, o owocne rekolekcje dla wszystkich uczestniczących w nich, o pomyślne wykończenie budowy domu Joli, o łaskę wdzięczności i uwielbienia Boga we wszystkich okolicznościach życia. Beata

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża Niesuatającej Pomocy, proszę o pokój na świecie oraz za prześladowanych chrześcijan aby odnalezli pomoc i trwali w nadzieji

    OdpowiedzUsuń
  19. O to, by dokonywało się to, co się zaczęło. O moją cierpliwość w oczekiwaniu na światło i o umiłowanie mądrości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powierzam Ci Matko szczególnie w tym miesiącu wszystkich borykających się z problemem alkoholowym, prowadź ich i ich rodziny do Twego Syna, daj siłę walki. Chroń wszystkich ludzi, szczególnie dzieci, które biorą udział we wszystkich zamieszkach, wojnach. Daj Nam pokój na świecie. Daj opamiętanie dla rządzących, którzy nie patrzą na zwykłych ludzi są opanowani rządzą walki. Daj pokój mojej rodzinie i wskaż drogę jak uwolnić od kłopotów finansowych moją rodzinę. Prowadź wszystkie DN i daj siłę założycielom i prowadzącym to piękne i tak potrzebne dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Maryjo proszę o opiekę nad tatą Natalki i Karoliny, który w stanie krytycznym po podtopieniu ,znajduje się na ojomie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. O dar modlitwy, wytrwałość, mądre wybory, umiejętność pozytywnego patrzenia mimo trudności.

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko, proszę o zdrowie dla moich rodziców, o nawrócenie i zaufanie Bożej miłości dla taty i pokój serca i radość dla mamy. E

    OdpowiedzUsuń
  24. Maryjo, powierzam Ci to, co jest w moim sercu. Proszę, by Boży głos przebił się przez moje emocje i wyobrażenia. Nie pozwól, by powstała we mnie emocjonalna burza, nad którą ciężko będzie zapanować. Nie chcę być w czymś, co nie pochodzi od Boga. Pomóż rozeznać. MM

    OdpowiedzUsuń
  25. Maryjo proszę pomóż w rozwiązaniu spraw finansowych naszej rodziny. Wskaż światło dla uzdrowienia relacji mojego męża z pracodawcą, aby w końcu po ponad 30- letnim zatrudnieniu nareszcie był godziwie wynagradzany Ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko Boża dziękuję i proszę ulituj się nade mną grzeszną, moją rodziną, wszystkimi, których Pan Bóg stawia na mojej drodze, za których zobowiązalam się modlić, którzy prosili o modlitwę, Dzielne Niewiasty , o. Redemtorystów. Prowadź Mamo, uzdrawiaj, osłoń od złego, obdarz pokojem
    Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za dar pięknego życia, za wszystkie dary i talenty, którymi zostałam obdarowana. I polecam moje życie i moją przyszłość Twojej opiece Maryjo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Maryjo proszę pomóż mi podjąć dobrą decyzję w dniu jutrzejszym Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Maryjo polecam Ci owoce mojej dzisiejszej modlitwy, wszystkie Słowa, które usłyszałam, a których może do końca jeszcze nie rozumiem. Chroń mnie przed błędnymi decyzjami. Ochraniaj moje emocje. Wyproś u Boga światło i rozeznawanie tych słów każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko Boża Nieustajãcej Pomocy Ty tak bardzo mi pomagasz, dziękuję Ci i wychwalam Cię za to. Miej mnie w swojej opiece. Oddaje Ci moje życie: pracę, relacje, znajomych, strapienia i radości. Bądź błogosławiona ! A.

    OdpowiedzUsuń
  31. proszę o modlite o zdrowie dla mojej kuzynki Elżbiety, bardzo pilne....dziękuję za każdą modlitwę

    OdpowiedzUsuń
  32. I jeszcze prośba z dzisiejszego dnia:" Proszę o rozesłanie informacji z prośbą o modlitwę za Kubę. Kuba ma 13 lat, od 3 lat choruje na złośliwego guza mózgu. Choroba od początku
    przebiegała źle, po chemioterapii powikłanej różnymi zaburzeniami ze strony
    morfologii krwi szybko doszło do nawrotu choroby. Kubę samotnie wychowuje mama.
    Jest jej jedynym dzieckiem, którego nie opuściła nawet na jeden dzień.
    Aktualnie pojawiły się przerzuty na opony. Lekarze powiedzieli mamie, aby
    pozwoliła mu godnie odejść. Na razie Kuba jest w dość dobrej formie, ma
    świadomość, że umiera. To co ludzkie było możliwe już się skończyło,
    pozostaje nadzieja i ufność, że tylko Bóg może coś zmienić." Zatem zawierzam Ci Mamo, Kubę i jego mamę. Bądź wola Twoja, Panie...

    OdpowiedzUsuń