sobota, 2 sierpnia 2014

Radawa,czyli dwa tygodnie w...miejscu marzeń;)

Kiedy ponad dwa lata temu wypełniałam swój blogowy profil słowami: "Jestem przekonana, że marzenia są po to, by się spełniały, że niemożliwe staje się możliwe, gdy tego mocno pragniemy", nie spodziewałam się, że znajdzie się ktoś, kto będzie chciał mi udowodnić, że tak właśnie jest. Nie znał mnie w ogóle, nic o mnie nie wiedział i nie słyszał o mnie wcześniej. Ale przez przypadek dowiedział się, że moim marzeniem jest wyjazd do Radawy na turnus z dietą oczyszczającą wg. dr Ewy Dąbrowskiej (pisałam o niej TUTAJ) i zadziałał natychmiast. Przysłał zaproszenie na dwutygodniowy pobyt do Domu Ojca Pio w Radawie. Niewiarygodne, prawda? A jednak...

I oto jestem. Wciąż jeszcze zaskoczona, może nawet onieśmielona i z niedowierzaniem, że stało się. Dziękuję pomysłodawcy (którego w tym miejscu serdecznie pozdrawiam) oraz dobremu Bogu, który czyni w moim życiu takie rzeczy. Odkąd Jemu zaufałam, moje życie nabrało barw, wszystko zaczęło się w nim zmieniać na dobre i zaczęły się spełniać marzenia. Radawa jest moim małym symbolem tego, jak bardzo nieprzewidywalny i zatroskany o nas jest Bóg. "Będę Cię wielbił, Boże mój i Królu" /Ps 145,1/.
Dla tych, którzy wciąż nie mogą zaufać, którzy się lękają... - tutaj.

(fot. domojcapio.pl)

Konferencja dr Dąbrowskiej na temat diety owocowo-warzywnej i leczenia żywieniem, 
wygłoszona w Radawie w 2007 r.:

9 komentarzy:

  1. Ja też chcę tam być;)! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, ale napiszesz coś o tym jak tam jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście czasem trudno jest zaufać i uwierzyć, że Bóg może spełnić nasze pragnienia serc, że nas kocha i może wszystko... Dziś jest mi łatwiej, jestem bliżej tej prawdy... Może zaczynam bardziej ufać, dziś poczułam taki maleńki dotyk... Pewne pragnienie mego serca znalazło promyk nadziei.... Chwała Panu! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy jakiś przepis wrzucisz na to zdrowe jedzenie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pojutrze;) Na jutro już mam przygotowany wpis o wszędobylskich falach elektromagnetycznych;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny wpis. Dieta oczyszczająca bardzo pomaga organizmowi i każdy powinien ją stosować raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń