poniedziałek, 15 września 2014

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

Na środową nowennę polecam modlitwie dzieło Dzielnych Niewiast, osoby odpowiedzialne za DN, wszystkie uczestniczki comiesięcznych spotkań, za czytelników bloga DN i intencje pozostawione tutaj w komentarzach. Proszę też o modlitwę za smutnych, chorych, cierpiących, zagubionych, niewidzących sensu życia. A także za zbliżające się Seminarium Odnowy Wiary, które prowadzić będzie o. Paweł Drobot CSsR i wspólnota "Redemptor". O obfite owoce tego czasu. 

Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami.
(fot.chrisusrex.brzegdolny.pl)

21 komentarzy:

  1. Proszę za moją przyszłość i za sobotnie ważne spotkanie. Bym się nie bała iść swoją drogą nawet jeśli jest ona inna od tej, którą sobie wymarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maryjo dziękuję za wszystkie otrzymane łaski.
    Proszę o pokój, wiarę i uzdrowienie w mojej rodzinie.
    Polecam uzależnionych od alkoholu i ich rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Cię Maryjo za ludzi których stawiasz na mojej drodze,za moją pracę i naukę, za zdanie egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  4. Maryjo dziękuję za moją odważną decyzję, którą dziś podjęłam. Czuję Twoją obecność w tych trudnych sytuacjach. Prowadź mnie, kieruj mną Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boza, proszę wspieraj!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo, Matko, proszę wspieraj, daj siłę, odwagę, jeżeli taka Twoja wola, proszę o uzdrowienie,
    Maryjo, proszę o spokój w pracy, i siłę do codziennego zmagania się z przełożonymi,
    Proszę wspieraj moją córkę w tych ważnych dla nie dniach, bądź z nią podczas obrony,
    Błogosław jej,
    Matko, dziękuję za otrzymana łaski, opiekę,
    Mniej w opiece syna i jego rodzinę, Skrusz jego serce, aby odezwał się do matki,
    Mateńko, proszę za koleżankę, przemień jej serce i obdarz zdrowiem,

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o otwarcie serca i umysłu, o owoce spowiedzi, siłę do pracy nad sobą dla mnie i mojego męzą

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Pomocy Nieustajacej zawierzam Ci nasze listopadowe rekolekcje i przygotowania do nich.
    Czuwaj nad Agata ktora jest poza domem.Upros jej wiare u Twego Syna i nawrocenie.Marzena

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko, wspieraj moich rodziców, proszę o pokój serca dla mojej mamy i niezadręczanie się błahymi sprawami, o nawrócenie dla mojego ojca. Proszę, pomóż też w bardzo trudnym dla mnie problemie, na który nie mam wpływu , a jest przyczną dużego stresu i udręczenia.E

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo proszę o opiekę dla syna Andrzeja z okazji jego urodzin, bądź z nim i jego rodziną Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Nieustające Pomocy, pomagaj nam nieustannie....
    proszę za moją kuzynkę...
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję Ci za Twoją Opiekę Matczyną nad nami, proszę Cię prowadź nas i wspieraj swoją pomocą. Proszę Cię pomóż w zakończeniu trudnej sprawy sądowej, oddaję Ci mój wzrok, pomóż, uzdrawiaj. Proszę o wzajemnie wybaczenie w Rodzinie, w intencji Juleczka, który w sobotę przyjmie Sakrament Chrztu Św. o potrzebne łaski dla niego i jego Rodziców. Ela

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża weź w opiękę Bożenkę i jej rodzinę, uzdrawiaj Mamo, pociesz, przywróć zdrową wzajemną miłość w rodzinie. Proszę za wszystkimi, komu obiecałam modlitwę i za każdego, kogo Pan Bóg stawia na mojej drodze
    Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża dziękuję za wyproszone dla mnie i mojej rodziny Łaski. Tobie wszystko i wszystkich w rodzinie oddaję i powierzam. Osłaniaj Mamo, obroń, uzdrawiaj, uproś nam Łaskę złamania skutków przekleństw i złożeczeń. Zachowaj nasze serca od nienawiści, złości, zazdrości, pychy. Ratuj nas Niepokalana Dziewico i wszystkie DN.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryjo, zawierzam Twojej opiece mamę Alicji - Marię, uproś u swego Syna łaskę uzdrowienia, daj Jej siłę do zmagania się z trudnościami związanymi ze stanem zdrowia. Otaczaj również opieką Jej córki i całą rodzinę w tym czasie.
    Monika W.

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo ratuj Elę i jej rodzinę i bliskich, przyprowadź do Jezusa, nie pozwól aby zatracili swoją duszę
    Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o dobre rozeznanie pewnej relacji. O odnalezienie swojej drogi i miejsca w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. O Matko pociesz, uzdrów, przywróć nadzieję, miłość,pogodę ducha, broń od złego. Króluj w moim życiu, rodzinie,w domu, miejscu pracy. Prowadź mnie Matko Boża, DN, nasze rodziny. o.Redemtorystów
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o rozwiązanie moich spraw finasowych

    OdpowiedzUsuń
  20. O ugaszenie mojej tęsknoty za drugim człowiekiem. Życie w pojedynkę jest bardzo trudne.

    OdpowiedzUsuń