wtorek, 16 grudnia 2014

Fundacja Malak

fot.sklepmalak.pl
Słuchowisko Adwentowe "Plaster miodu" w toku. Ojciec Adam Szustak produkuje się co wieczór, byśmy mogli wzrastać i być bliżej.... Lubię te wieczory. I dobrze mi z myślą, że tysiące ludzi w tym samym czasie 'trawi' to samo, co ja. To daje poczucie wspólnoty. Lubię także, gdy ojciec przychodzi i zasiada wygodnie w fotelu obok mojego łóżka i zaczyna opowiadać. O omdleniu, o pancerzu, o rzemykach i sandałach, o glinianym naczyniu... Dzisiaj 18. odcinek - "Herbata z rumem".

Z o. Szustakiem spotkałam się także w inny sposób - przez stronę Fundacji Malak, z którą ojciec współpracuje. Organizacja zajmuje się wieloma ciekawymi akcjami promujących Boży pomysł na człowieka (o tym na stronie Fundacji). Prowadzi także sklep, który przykuł moją uwagę kilkoma ciekawymi gadżetami, np:
Eko-torbami:
 
 

Koszulkami:

 
 

Okładkami na Pismo Święte:

 
 



Ale nie tylko o gadżety chodzi. Fundacja Malak prowadzi wiele mocnych akcji, mających na celu szeroką pojętą ewangelizację i pomoc dobroczynną.

 Kibicuję mocno Fundacji Malak, bo robi naprawdę dobrą robotę!

4 komentarze:

  1. Torby są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://mieczducha888.blogspot.com/2014/11/linoskoczek-wierzyc-bogu-nie-tylko-w.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te rekolekcje. Chwała Panu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż dobrego dzieje się wokół! Nie trzeba patrzyć daleko - ile dobra czynią nasi ojcowie redemptoryści z ojcem Pawłem na czele (wszystkie rekolekcje które on ciągle prowadzi), ile dobra idzie przez o. Szustaka, ile dobra idzie przez Dzielne Niewiasty, ile dobra idzie przez wspomnianą fundację (Malak) i całą masa innych fundacji. Boże dzięki Ci, że objawiasz siebie przez działania wielu ludzi. Niech Twoje imię będzie uwielbione!

    OdpowiedzUsuń