wtorek, 10 marca 2015

Nowenna do Matki Bożej Nieustającej Pomocy

W dniu nowenny do Matki Bożej Nieustającej Pomocy zawsze szczególnie myślę o Dzielnych Niewiastach. Nie potrafię już inaczej. Polecam Jej opiece wszystkie uczestniczki comiesięcznych sobotnich spotkań, osoby odpowiedzialne i koordynujące DN oraz wszystkich czytelników bloga - tych wiernych, codziennych, ale także tych zaglądających od czasu do czasu.


Matko Boża Nieustającej Pomocy, módl się za nami, wspieraj nas i prowadź. Pokazuj nowe perspektywy, dawaj silę do sięgania po założone cele, odwagę do realizowania postawionych przed nami wyzwań, Czyń pięknymi, prawdziwymi, szlachetnymi. Bez reszty, bez zwątpienia, bez żadnego oporu oddanymi Bogu.

12 komentarzy:

  1. Matko Boża Nieustającej Pomocy, proszę dziś szczególnie za Jacka Kotulę i Przemysława Sycza -obrońców życia (działaczy Pro-prawo do życia), którzy wczoraj zostali oskarżeni w związku z organizacją protestów przed Szpitalem Specjalistycznym Pro-Familia w Rzeszowie. W niedzielę (Pan Przemysław pomagał nam w niedzielę w pierwszej pikiecie antyaborcyjnej w Tarnowie).
    Matko Boża - módl się za nami!
    monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Maryjo Tobie powierzam moją rodzinę. Ty wiesz jak bardzo potrzebna jest Twoja pomoc.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boża proszę za wszystkich, którym obiecałam modlitwę, zwłaszcza Grażynce o zdrowie jej męża i siły dla niej, o bardzo chorą Agnieszkę, o rodzinę Agnieszki i Piotrka, o Grażynę K. i proszę także o mnie. E.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Boża ratuj naszą Ojczyznę, osłoń, obdarz pokojem.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Najświętsza, proszę o dar odwagi,

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża Nieustającej Pomocy dziękuję Ci za Twoją Opiekę nad nami. Proszę o umocnienie w trudnym dla mnie czasie, o zdrowie i łaski potrzebne dla Marii, o pojednanie Antoniego z Rodziną i o dobre wyniki badań, o zdrowie dla Klary i jej Rodziców, o dobre przeżycie czasu Wielkiego Postu dla mojej Rodziny, za dzieło Dzielnych Niewiast, o łaski potrzebne dla Alicji i Ojca Pawła i wszystkich czytających bloga. Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Nieustającej Pomocy błagam o nawrócenie dla mojego męża i moich dzieci, pojednanie w rodzinie i postępy w nauce dla syna. Proszę o łaskę pracy, stałej , dobrej ,świętej pracy dla mnie i męża. Naucz mnie pokochać męża takim jakim jest.... Kocham Cię Maryjo. Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamusiu, dziękuję Ci za czułą opiekę, której doświadczam ja i moim Bliscy każdego dnia. :-) Polecam Ci: sprawę pokoju na świecie, nasze RRNowskie rekolekcje i mój w nich aktywny udział, sobotnie spotkania DN, nasze nawrócenie, przemianę serca dla tych, którzy krzywdzą innych, ofiary katastrofy smoleńskiej i ich rodziny oraz nasze wytrwałe dążenie do swiętosci, bo bez nie będzie nieba, prawda? B :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. o łaskę pracy

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, proszę o zdrowie dla moich rodziców, dar wiary dla mojego taty, radość i pokój serca dla mamy. Proszę, opiekuj się nimi. E

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani, dziękuję za to, że wychodzę z ciężkiej choroby.

    Wspieraj wszystkie kobiety, które doświadczają samotności w swoim życiu.

    T.

    OdpowiedzUsuń
  12. Drodzy Przyjaciele!
    PROSZĘ Was serdecznie o UFNĄ modlitwę w intencji mojej kuzynki Marty, która jest żoną i matką trójki niepełnoletnich dzieci, a jutro (piątek 13 marca) będzie miała operację onkologiczną (usunięcie piersi). https://www.youtube.com/watch?v=7zxH4Sm_UEw

    OdpowiedzUsuń