niedziela, 10 maja 2015

Mistrz

Przy temacie spotkań, chciałabym napisać jeszcze o jednym. Tym najważniejszym, najcenniejszym, z którego czerpię najwięcej siły. O spotkaniu z Mistrzem.
„Kiedy moje siły zaczną słabnąć, oto Komunia święta podtrzyma mnie i doda mi mocy. Naprawdę lękam się dnia, w którym bym nie przyjęła Komunii świętej. Moja dusza czerpie z niej przedziwną siłę. O Hostio żywa, światło mej duszy!” - święta siostra Faustyna.

Jezus przychodzi na to spotkanie codziennie, w tajemnicy każdej Eucharystii. Z ramionami otwartymi czeka, by móc nas przytulić. Wzrusza się głęboko za każdym razem, gdy do Niego powracamy (por. Łk 15,20). Taki jest nasz Bóg. Bóg, który kocha człowieka i nie ustaje w jego poszukiwaniu. By nas odnaleźć nie zawahał się poświęcić to, co miał najcenniejsze:
(fot.kartka.info.pl)


„Tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy kto w Niego wierzy nie zginął, ale miał życie wieczne” (J 3,16).

Dziś na takie spotkanie z Mistrzem po raz pierwszy w życiu idzie Emilka. Towarzyszę jej z ogromną radością w dniu Pierwszej Komunii Świętej. Zawierzam ją i wszystkie pierwszokomunijne dzieci kochającemu Sercu Boga.




4 komentarze:

  1. Przyciągnij mnie Panie na spotkania z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, jak św. Faustyna, lękam się choćby jednego dnia przeżytego bez Komunii z Panem Jezusem. On rzeczywiście daje siły i wydobywa z dołu zagłady - smutku, beznadziei, depresji... Właśnie dziś tego doświadczyłam po raz kolejny .Dobrze, że jesteś z nami, Panie:-) Chwała Mu, Alleluja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Listu Jana Pawła II do dzieci - "Niezapomnianym spotkaniem z Panem Jezusem jest bez wątpienia Pierwsza Komunia Święta, dzień, który wspomina się jako jeden z najpiękniejszych w życiu" - Panie Jezu zawierzam Tobie wszystkie dzieci, które w tym roku po raz pierwszy zagoszczą Ciebie w swoich sercach, szczególnie Dominikę, która już dziś otworzyła swoje dziecięce serc na spotkanie z Tobą. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu dziękuję Ci za każde spotkanie z Tobą. Szczególnie to okupione trudem spotkania

    OdpowiedzUsuń