środa, 11 listopada 2015

Perły dla świata

Blog "Dzielne Niewiasty" prowadzony był w latach 2012-2015, kiedy zaczynaliśmy tworzenie dzieła Dzielnych Niewiast i kiedy byłam za nie odpoweidzialna (więcej: tutaj). Od listopada 2015 r. odpowiedzialność za DN przejęła Gosia, a stroną oficjalną dzieła jest: dzielneniewiasty.pl.

Czytelników, którzy mają potrzebę zanurzania się w przestrzeń, którą tutaj udało się stworzyć, zapraszam na moją stronę www.perlydlaswiata.blogspot.com.  Blog jest w jeszcze w wersji roboczej i bliźniaczej (bo tak było najłatwiej go zaprojektować w tak krótkim czasie), ale jeśli będzie potrzeba, to będzie się powoli zmieniał i nabierał swojego klimatu... Nie wiem jeszcze jak często będą pojawiać się na nim wpisy, jak będzie wyglądał, czy będzie potrzeba, by istniał. Proponuję go na chwilę obecną, by było coś w zamian, by nie pozostawiać pustki...
 
 (fot.deccoria.pl)

14 komentarzy:

  1. Dzięki Alu;) Cieszę się, że chociaż tam Cie będę mogła spotykać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę;) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. chwała Panu za "Perły dla świata" :) za nową przestrzeń z TOBĄ Alicjo!

    Agnieszka S./M

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Alu :)
    An.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo czytelnego komunikatu o ostatnim wpisie na "Dzielnych Niewiastach", to i tak tu zaglądam;) Z przyzwyczajenia. Choć od razu przechodzę na "Perły dla świata";) Do strony oficjalnej DN nie mogę się przekonać, FB nie lubię. Dlatego to "Perły" są dla mnie idealnym rozwiązaniem i dlatego czuję się "zaopiekowana" przez Ciebie Alicjo;) pozdrawiam wszystkie dzielne i wszystkie perły;) Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak się czujesz;) Dziś zapraszam na owsiankę sernikową;)

      Usuń
  5. Jestem pełen podziwu! Pozdrawiam, absolwent XIVLO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło;)

      PS: A czy mogę wiedzieć, który z naszych absolwentów;)?

      Usuń
  6. Chemia - 1/2 klasa LO (II LO im. Jana Hetmana Tarnowskiego, w latach 2007-2008); profil humanistyczny; Pani ulubiony uczeń - Kamil. Miło wspominam pomimo tego, iż chciała mnie Pani pozbawić promocji do klasy trzeciej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kamilu, że miło wspominasz;) Tylko ja wciąż nie wiem który Kamil. Mogę prosić o nazwisko? Będzie mi łatwiej. Jeśli nie chcesz tutaj, to napisz na maila (perlydlaswiata@gmail.com). I jeszcze jedno pytanie: jak trafiłeś na Dzielne Niewiasty?

      Usuń
  7. Nie na temat, ale mam pytanie odnośnie diety dr Dąbrowskiej. Czy jeżeli piłam sok pomarańczowy wyciskany to włączyło mi się odżywianie zewnętrzne?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukając ludzi z wartościami zainteresujcie się serwisem betania.pl. Znalazłam tam naprawdę wiele ciekawych ludzi z wartościami chrześcijańskimi w tym mojego obecnego męża :)

    OdpowiedzUsuń